Nye forældre

Lomholt Fritidshjem benytter Aula systemet til at kommunikation mellem forældre og fritidshjem.

Maj måned

I maj måned starter de kommende 0. klasser på Lomholt Fritidshjem.

Her vil alle de voksne på Lomholt være klar til at tage i mod jeres børn og præsentere dem for alle de muligheder de har på fritidshjemmet.

På Lomholt har vi stor fokus på trygheden og trivslen for det enkelte barn. Nogle er meget parate til at starte på fritidshjem, mens andre skal have længere tid til at vænne sig til de nye rammer.

De første par dage er børnene i mindre grupper, som de kender fra børnehaven, hvor de lærer de voksne og deres nye venner at kende. Vi introducerer dem til de forskellige muligheder på fritidshjemmet, og snakker meget om hvordan man er bedst sammen med de andre på fritidshjemmet.

Når vi nærmer os maj måned, får i tilsendt et velkomstbrev med mere information.